Hiiskosken maja

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Hiiskosken maja on Palovaaran Erämiehet ry:n omistuksessa oleva kämppä kauniissa hiiskosken maisemissa Ilomantsin kunnassa. Rakennus on kokonaan peruskorjattu vuonna 2018 ja sieltä löytyvät kaikki tarpeelliset perusmukavuudet, kuten sisävessa ja normaali keittiövarustus astianpesukoneineen.

Majan varustukseen kuuluu perusmukavuuksien lisäksi videotykki kokouksia varten, peruskuntoinen ulkosauna sekä ulkohäkki koirille. Katso lisää kuvia majasta täältä.

Maja sopii isommallekin porukalle, koska makuupaikkoja on 8 hengelle (4 yksittäistä vuodetta, 1 parisänky, 2 sohvaa joista toinen on levitettävä).

Seuran oman toiminnan lisäksi vuokraamme majaa myös ulkopuolisten käyttöön. Kysy tarjous majaisännältä tai tee varaus varauskalenterista!

Majaisäntänä toimii Hannu Kortelainen: 040-7072 440.

Majan vuokraushinnasto 24.3.2021 alkaen

Jäsenet

50e/vuorokausi

Huom! Majan voi vuokrata kerrallaan kolmeksi vuorokaudeksi.

Pidemmät ajat neuvoteltavissa.

Vieraat

75e/vuorokausi

Huom! Majan voi vuokrata kerrallaan kolmeksi vuorokaudeksi.

Pidemmät ajat neuvoteltavissa.

Varaus- ja maksuohjeet

1. Kirjaudu varauskalenteriin ja tee varaus varauskalenterista haluamallesi päivälle tai ota yhteys majaisäntään varauksen tekemiseksi.
2. Onnistuneen varauksen jälkeen maksa maksu seuran tilille:

FI38 5103 1940 0037 11

(Syötä viesti-kenttään vuokraajan nimi, henkilömäärä ja vuokrauspäivät.)